WAT IK DOE

Als directeur draai ik graag aan alle knoppen van een bedrijf. Van mens tot machine, van inkoop tot klant. Omdat ik er in geloof dat de hele keten moet kloppen. En dat je alleen door goed samen te werken je doelen kunt bereiken. Met de juiste man op de juiste plaats producten maken of dingen doen waar de klant om vraagt. Door bedrijfsprocessen te verbeteren of te transformeren breng ik de focus, het plezier en de beweging terug in een organisatie. Mijn brede blik en geïntegreerde aanpak zorgt voor blijvende verbetering, ook op de langere termijn.

Als ik ergens binnenkom druk ik op de RESET knop. Onbevooroordeeld en onbevangen kijk ik naar wat er eigenlijk gebeurt. Ik vraag en luister. Waarom worden de dingen gedaan die er worden gedaan? Zit de klant anno nu hier nog wel op te wachten? Begrijpen de medewerkers hun taak of rol en past deze nog wel? Kan het niet sneller? Efficiënter? Leuker? Beter? Anders? Wat doen we als bedrijf wél maar juist óók: wat vooral níet meer. Vanuit wat nodig is voor een gezonde bedrijfsvoering, durf ik keuzes te maken. DELETE is soms nodig.

Producerende bedrijven in food, fmcg of techniek hebben mijn voorkeur. Liefst middelgroot, omdat ik hou van wendbaarheid en tastbaarheid en de materie en de mensen hier dichterbij me staan. Bedrijven waarbij ik samen met de mensen op de vloer kan staan en de mensen meer dan welkom zijn aan mijn bureau. Ik draag zorg voor transparante rapportages en cijfers, focus me op het proces om maximaal effect te sorteren, maar heb bovenal oog voor de mens. Dat ik na afloop altijd hoor dat het bedrijf er stukken beter voor staat en dat we ondanks alles wat hiervoor nodig was vooral veel met elkaar hebben gelachen, is het mooiste compliment dat ik kan krijgen.